Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet tussen? Dat kan! Neem gerust contact op.
Tot wanneer kan ik mij inschrijven voor een opleiding?
Kan ik op de wachtlijst worden gezet?
Is de scholing die je wilt volgen vol? Stuur ons een mail: administratie@plusacademie.nl. Wij plaatsen je op de wachtlijst. Zodra er een plekje vrij komt of de bijeenkomst herhaald wordt, stellen we je op de hoogte.
Ik kan niet komen. Kan een collega mijn deelname overnemen?
Ben je ziek of verhinderd en kan je de scholing niet bijwonen? Een van jouw collega’s kan jouw inschrijving kosteloos overnemen.
Laat het ons weten via een mail naar administratie@plusacademie.nl en vermeld daarbij het congres en de gegevens van jouw collega: naam, functie en e-mailadres.
Ik wil mijn deelname annuleren.
Annuleren kan uitsluitend schriftelijk via administratie@plusacademie.nl
Tot twee weken voor de scholing brengen wij € 50,- administratiekosten per deelnemer in rekening. Annuleer je binnen de twee weken voor de scholing, dan rekenen wij het volledige bedrag.
Kan ik mijn registratie laten overzetten naar een andere bijeenkomst?
Ja dat kan! Als je je registratie van een bijeenkomst wilt omzetten naar een andere bijeenkomst met een gelijke prijs dan doen wij dit kosteloos tot 2 weken voor de bijeenkomst waar de voorkeur in eerste instantie naar uitging. Als de nieuwe bijeenkomst duurder is, of als je van een webinar naar een studiedag wil, dan verrekenen we het verschil met je. Als je je deelname van een studiedag wilt omzetten naar deelname aan een webinar, krijg je het prijsverschil terug, met aftrek van €50,- administratiekosten.
Moet ik zelf mijn punten regelen?
Tijdens je inschrijving heb je jouw big-nummer of registratienummer ingevuld. Op locatie liggen lijsten klaar die je kunt tekenen voor presentie. Wij dragen vervolgens zorg voor het bijschrijven van je verdiende accreditatiepunten.
Wij voorzien iedere deelnemer van een bewijs van deelname.
Hoe ontvang ik een certificaat van deelname?
Dit ontvang je digitaal binnen 1 week na afronding training. We vragen je wel om na afloop van de training een evaluatie in te vullen.
Hoe werkt het als de studiedag verplaatst of geannuleerd wordt?
Als wij een studiedag of webinar (moeten) verplaatsen of annuleren dan informeren we alle deelnemers persoonlijk over de mogelijkheden. Je ontvang 1 week voor aanvang bericht hierover. Het betaalde cursusgeld wordt dan binnen 7 dagen aan je geretourneerd.
Hoe werkt een webinar?
Onze webinars vinden plaats via Teams. Meedoen is eenvoudig. Je ontvangt na inschrijving een link waarmee je kunt deelnemen. Je hoeft hiervoor niets te installeren.
Om alles goed te laten verlopen, vragen wij je om in een rustige omgeving te gaan zitten en de webcam en audio aan te zetten. Mocht je geen webcam hebben dan is dit geen probleem. Het is wel van belang om je microfoon uit te zetten/ te dempen.
Tijdens een digitale les is er vaak interactie tussen de docent en de deelnemers. In dat geval is het wel belangrijk dat je audio en en webcam aan staan.
Wat zijn de betalingsvoorwaarden voor in company trainingen?
Betaling te voldoen binnen 14 dagen na factuurdatum, in ieder geval voor de aanvang van de training.
Hoeveel bedraagt de BTW?
De trainingen zijn vrijgesteld van BTW.
Wanneer ontvang ik mijn inloggegevens van de online leeromgeving?
Na aanmelding en betaling ontvang je 1 week voor aanvang cursus de inloggegevens van de online leeromgeving.
Waar kan ik parkeren?
Bij het gebouw aan de Sparrenheuvel 34a, Gebouw C zijn parkeer plekken. Tevens bestaat er de mogelijkheid om je auto op te laden indien gewenst.
Mocht er toch onverhoopt geen plek zijn, dan kan er geparkeerd worden in Parkeergarage Figi, Jufferstraat 42 te Zeist. De Plusacademie ligt op 750 meter afstand=8 minuten lopen.
Is het inclusief of exclusief lunch?
Tijdens de fysieke trainingen zijn thee en koffie altijd inbegrepen.
Lunch is inclusief als dit ook als dusdanig staat aangegeven bij de training, anders dien je voor je eigen lunch te zorgen.